Despre noi

  • Turbo Parts ofera produse si servicii de calitate pentru toti posesorii de masini. Avem turbosuflante noi pentru toate aplicatiile OEM, reparatii turbo si upgrade-uri turbo pentru orice model de masina.

Procesul de reparatie:
Corpul turbosuflantelor se expune la diferite bai chimice si dupa tratare ele arata ca si noi (aceasta operatie incearca s-o faca si cei care repara turbinele sau mai simplu le vopsesc). Piesele din interior sunt cumparate de la producatorii originali de turbosuflante, de obicei se obtin si licente de reconditionare de la producatorul.

Aceste turbosuflante sunt numite reconditionate, ele nu se deosebesc cu numic de cele noi, atat calitativ cat si vizual. Acest tip de turbosuflante adesea este comercializat in diferite tari din care face parte si Romania. Este adevarat ca se gasesc si turbosuflante noi, sunt importate de firme serioase sau de firme care au avut de-a lungul timpului relatii bune cu firma producatoare (ex. angajatii firmei din Romania au facut stagii la firma producatoare de turbosuflante).

In ultima perioada fabricarea pieselor auto tinde tot mai mult spre China si India. Asa ca probabilitatea de a cumpara o turbosuflanta chinezeasca intr-o cutie “originala” este tot mai mare. Apare dilema de a cumpara o turbosuflanta noua sau una reconditionata? Oricum n-o sa faceti diferenta intre ele. Fabricile care se ocupa de reconditionarea turbosuflantelor, reconditioneaza doar turbinele de prima echipare, altfel nu pot da garantia de 2 ani deoarece piesele de la un producator nu se vor potrivi perfect pe turbosuflanta altui producator si turbina nu va functiona la parametrii standard.

Avand minimul de cunostinte in acest domeniu puteti vorbi “direct si la tema” cu cei de la care cumparati turbosuflanta. Alegerea va apartine ce turbosuflanta sa cumparati in functie de resursele de care dispuneti. Este adevarat ca pentru a repara o turbosuflanta este mult mai ieftina decat a cumpara o turbosuflanta noua. In mod normal durata de viata a turbosuflatei o depaseste pe cea a motorului.

Asa ca daca a cazut turbosuflanta ar trebui sa va ganditi la uleiul care il turnati in motor, la filtrul de aer care il schimbati si cat de des, daca service-ul care a schimbat filtru de aer nu a scapat obiecte dure in conducta de aspiratie si nu in ultimul rand la stilul de condus (nu tineti motorul in sarcina, lasati fiecare treapta de viteza sa demareze pana la capat, este gresita ideea ca se face economie de carburant daca se conduce cu motorul in sarcina).

Noi va dorim sa treceti cat mai rar pe la service si cat mai putine probleme cu turbosuflanta.


        CARTRIDGE CHRA ALFA ROMEO
        CARTRIDGE CHRA AUDI
        CARTRIDGE CHRA BMW
        CARTRIDGE CHRA CHRYSLER`
        CARTRIDGE CHRA CITROEN
        CARTRIDGE CHRA FIAT
        CARTRIDGE CHRA FIAT IVECO
        CARTRIDGE CHRA FORD
        CARTRIDGE CHRA HONDA

CARTRIDGE CHRA HYUNDAI
CARTRIDGE CHRA ISUZU
CARTRIDGE CHRA JAGUAR
CARTRIDGE CHRA JEEP
CARTRIDGE CHRA KIA
CARTRIDGE CHRA LANCIA`
CARTRIDGE CHRA LANDROVER
CARTRIDGE CHRA LOTUS`
CARTRIDGE CHRA MAZDA

CARTRIDGE CHRA MERCEDES
CARTRIDGE CHRA MINI
CARTRIDGE CHRA MITSUBISHI
CARTRIDGE CHRA NISAN
CARTRIDGE CHRA OPEL
CARTRIDGE CHRA PEUGEOT
CARTRIDGE CHRA PORSCHE
CARTRIDGE CHRA RENAULT
CARTRIDGE CHRA ROVER (MG)

CARTRIDGE CHRA SAAB
CARTRIDGE CHRA SEAT
CARTRIDGE CHRA SKODA
CARTRIDGE CHRA SSANG YONG
CARTRIDGE CHRA SUBARU
CARTRIDGE CHRA SUZUKI
CARTRIDGE CHRA Toyota
CARTRIDGE CHRA VOLKSWAGEN
CARTRIDGE CHRA VOLVO